Veelgestelde vragen - Bestellen
Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Het bestellen van een zorghulpmiddel werkt eigenlijk hetzelfde als elke andere online bestelling. Je kiest een hulpmiddel en doorloopt het bestelproces door je persoonsgegevens in te voeren.
Ik wil grote aantallen bestellen
Ik wil grote aantallen bestellen
Neem in dit geval gerust contact op met onze klantenservice (088-10 20 100). Wij helpen jou graag verder.
Mijn bestelling is niet compleet wat nu?
Mijn bestelling is niet compleet wat nu?
Heb je via de webshop van Medipoint iets gekocht, gehuurd of geleend en is de bestelling niet compleet? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag verder. De beste manier om ons te bereiken is via ons contactformulier of telefonisch (088 - 10 20 100). Zorg ervoor dat je het bestel- of ordernummer bij de hand hebt, zo kunnen we je sneller helpen.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Wanneer de bestelling nog niet is betaald, is het nog mogelijk om je winkelwagen leeg te maken. Als de bestelling is geplaatst en je al wel hebt betaald, dan kun je het bestehet contactformulier invullen.
Om sneller geholpen te worden is het handig als je even het bestel- of ordernummer benoemd en aangeeft of je de bestelling wilt annuleren of wijzigen.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen
Kan ik de status van mijn bestelling volgen
Als je zorghulpmiddelen bestelt die je leent of huurt (die bijvoorbeeld worden vergoed door de zorgverzekeraar), kun je zelf een datum kiezen voor de bezorging. Meestal krijg je van ons op de avond vóórdat de bestelling wordt bezorgd een bericht. Als je geen bericht hebt gekregen, vul hier de postcode, het huisnummer en de geboortedatum in, om de bestelling te volgen.
Zorghulpmiddelen waarvoor je betaalt, worden door een extern bedrijf geleverd. Meestal ontvang je daar automatisch per e-mail een track & trace code van. Als wij een bestelling ontvangen van een artikel dat niet standaard op voorraad is, sturen wij dit door naar de leverancier. Deze leverancier levert het artikel dan direct aan jou. Vaak ontvang je dan geen track & trace code.
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd
In de webshop staat bij ieder artikel vermeld wat de gemiddelde levertijd is. Bij veel zorghulpmiddelen is dat tussen de 3 en 5 werkdagen en sommige artikelen die voor 22.00 uur worden besteld, zijn de volgende dag in huis. Vaak kun je ook bestelling volgen met een Track & Trace code. Als je een hulpmiddel hebt geleend, kun je de bezorging hier volgen. Zo weet je wanneer je de bestelling kunt verwachten.
Krijg ik een e-mail als de bestelling is geplaatst?
Krijg ik een e-mail als de bestelling is geplaatst?
Ja, als jij jouw e-mailadres hebt doorgegeven krijg je een bevestigingsmail.
In deze mail staat het orderoverzicht waarin het product en de prijs van het product te zien zijn. Ook kun je daar het ordernummer vinden dat uniek is voor jouw bestelling.