Voorwaarden voor retourneren

 

 

Voorwaarden koophulpmiddelen retourneren

  • Het artikel zit in de originele verpakking en de verpakking is niet beschadigd. 
  • Voeg de aankoopbon of pakbon toe aan het pakket.
  • Verstuur het artikel altijd in een verzenddoos of verzendzak en plak geen stickers op het artikel of op de verpakking van het artikel. 
  • Hygiëneproducten kunnen niet geretourneerd.

Welke artikelen kunnen niet retour?
  • Artikelen waarvan de originele verpakking is beschadigd
  • Alle maatwerk-zorghulpmiddelen
  • Hygiëneproducten (zoals incontinentiemateriaal, verbandschoen, borstkolf, toilet- en badkamerhulpmiddelen, beddengoed, kraamverband). Is het artikel defect bij ontvangst? Neem dan contact met ons op.

Alleen de gekochte artikelen stuur je terug in een pakket naar: Medipoint Webshop t.a.v. Retouren, Mercuriusweg 5, 1531 AD in Wormer.  Lever het pakket in bij een pakketdienst naar keuze (zoals PostNL of DHL). Vraag altijd om een track & trace code om het pakket te volgen en bewaar deze goed. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening.

 

Terugbrengen in de winkel



Je kunt een online bestelling ook terugbrengen in de winkel. Houd er rekening mee dat het artikel moet zijn ingepakt als een retourpakket, en het voldoet aan deze voorwaarden:

  • Het artikel zit in de originele verpakking en de verpakking is niet beschadigd.
  • Voeg de aankoopbon of pakbon toe aan het pakket.
  • Verpak het artikel in een verzenddoos of verzendzak en plak geen stickers op het artikel of op de verpakking van het artikel. 
  • Hygiëneproducten kunnen niet geretourneerd.
  • Inleveren in de winkel is gratis en kan zonder afspraak. Gekochte zorghulpmiddelen kun je niet terugbrengen in een uitleenpunt.

Ruilen



Het ruilen van een online aankoop is niet mogelijk. Je kunt het artikel wel terugsturen en een ander artikel bestellen. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening.